Galaxossa tapahtuu
31.10.2016

GALAXO® Täsmä tukee Osuuskauppa Arinan viestintää ja markkinointia

Osuuskauppa Arina on tehnyt tiivistä yhteistyötä Galaxo Oy:n kanssa jo seitsemän vuotta.  Markus Rintala kertoo GALAXO® Täsmä -tuotteen käytöstä Osuuskauppa Arinan digitaalisessa mainonnassa ja viestinnässä. Markus toimii Osuuskauppa Arinan digitaalisen markkinoinnin asiantuntijatehtävässä.

Osuuskauppa Arina on perustettu vuonna 1917. Osuuskauppa Arina on kuluttajaosuuskunta, jonka omistavat tasavertaisesti yli 160 000 pohjoissuomalaista kotitaloutta. Arinalla on toimipaikkoja yli 170.

GALAXO® Infochannel on digitaalisten infonäyttöjen hallintajärjestelmä, jossa käyttäjä voi itsenäisesti päivittää omaan näyttöverkostoonsa esityssisältöjä.  GALAXO® Täsmä täydentää GALAXO® Infochannelia ja mahdollistaa kampanjatyyppisten kokonaisuuksien jakamisen koko infonäyttöverkoston laajuudelta tai yksittäisiin infonäyttöihin muutamalla klikkauksella. GALAXO® Täsmän ominaisuuksiin kuuluvat mm. sisältömateriaalin näyttöpaikkojen ennaltamääritys koko näyttöverkoston laajuudelta sekä sisällöltään samankaltaisten, toisiinsa linkitettyjen, kampanjoiden nopea hallittavuus. 

GALAXO® Täsmää käytetään laajasti Osuuskauppa Arinan näyttöverkostossa mainostuksen sekä tapahtuma- ja omistajaviestinnän hallintaan. Palvelu tuo lukuisia mahdollisuuksia toimipaikkojen väliseen ristiinmarkkinointiin sekä paikalliseen mainontaan mm. ketjujen brändimainonnan ja omistajaviestinnän muodossa. Näyttöverkosto kattaa laajasti Osuuskauppa Arinan toimipisteitä. GALAXO® Infochannelia hyödynnetään koko Pohjois-Suomen alueella, mm. Arinan Prismoissa, S-Marketeissa, Sale-myymälöissä ja Kauppakeskus Valkeassa.

- Käytämme myymälänäyttöjä laajasti ja monipuolisesti toiminnassamme. Esimerkiksi ristiinmarkkinoinnissa voimme Sokos Pukumiehen kampanjaa mainostaa Prismojen myymälänäytöissä. Marketkauppoihin teemme nostoja ajankohtaisista tuotteista ja esitämme ketjun omia kampanjoita, Markus kertoo.

- Toki tuomme myös omistajien hyötyjä esille näyttöjen avulla. Kerromme esimerkiksi tulevista Omistajapäivistä, S-mobiilissa olevista eduista ja muista omistajille ajankohtaisista asioista. Näen, että tässä on loputtomat mahdollisuudet ja näihin myymälänäyttöihin voidaan nimenomaan räätälöidä ja optimoida materiaali sen käyttötarkoituksen mukaisesti. Lisäksi se on kustannustehokasta, Markus kiteyttää.

Myymälänäytöt tukevat asiakaskokemusta ja brändin ilmettä

Myymälänäytöt tuovat houkuttelevuutta ulkoiseen viestintään. Vilkkaille paikoille sijoitetut näytöt lisäävät näkyvyyttä ja tuovat lisää myyntiä.

- Kauppakeskus Valkeassa näytöt ovat kauppakeskuksen viestintää ja opastusta sekä markkinointia varten. Lähes jokaisesta kerroksesta löytyy infonäyttöjä ja opastenäyttöjä kauppakeskuskävijöitä varten. Kauppakeskuksen Sokos Pukumiehen myymälänäytöissä voimme esimerkiksi esittää tavarantoimittajien omia fiilisvideoita ja näin luoda tiettyä fiilistä tavarataloon. Toki näytettävä sisältö valikoituu aina toimipaikan, ketjun ja sijainnin mukaisesti, Markus kertoo.

Näyttävällä ja laadukkaalla materiaalilla luodaan ketjun myymälöihin ja tavarataloon nykyaikaista myymäläympäristöä.

- Mainosnäytöt luovat uudenaikaista myymälämiljöötä, joiden avulla voidaan varmasti vaikuttaa positiivisesti asiakkaan ostokokemukseen, Markus toteaa.

GALAXO® Täsmä tukemassa viestintää ja markkinointia

Osuuskauppa Arina käyttää monipuolisesti sekä osuuskaupan ja ketjujen omaa, että tavarantoimittajien brändimateriaalia, niin perinteisessä mediassa kuin digitaalisissa kanavissa.

- Monikanavaisuutta mainosnäytöt tukevat erinomaisesti ja tuovat toisen ulottuvuuden tekemiseen. Näyttöjen avulla voimme tukea perinteisen median mainontaa ja siten ne ovat myös toimiva tukikanava kampanjoille. Näyttöjen tehokas hyödyntäminen vaatii, että mietimme, mikä sisältö toimii näytöissä toimipaikan brändin ja kohderyhmän mukaan, Markus kertoo.

GALAXO® Täsmää on kehitetty yhteistyössä Osuuskauppa Arinan kanssa. Siinä on otettu huomioon sisällön tehokas ja kohdennettu jakaminen sekä helppo käytettävyys. Laajasta näyttöverkostosta voidaan valita tietyt näytöt ja jakaa sisältö samanaikaisesti niihin.

- Täsmässä on meidän kannalta erittäin hyödyllisiä ominaisuuksia. Esivalinnat voidaan ennalta määrittää, koko näyttöverkostossa, ja siten materiaalin jakaminen on helppoa ja nopeaa, Markus kiittelee.

Asiakaspalvelu ja tiivis yhteystyö saa kiitosta

Yhteistyö Osuuskauppa Arinan ja Galaxo Oy:n välillä sujuu ja asiakasta tiedotetaan sekä autetaan aina.

-  Olen erittäin tyytyväinen Galaxo Oy:n palveluun. Aina kun on kysyttävää, niin sieltä kyllä vastataan ja autetaan. Tukipyyntöihin vastataan saman päivän aikana ja järjestelmän uusista ominaisuuksista tiedotetaan ennakkoon, Markus kertoo.

- Galaxo haluaa aidosti kehittää palvelua, yhdessä meidän kanssa, tarpeemme huomioiden. Tämä on taipuva järjestelmä meidän vaatimuksiin. Yhdessä rakentamisen meininki on loistavaa, Markus kiittää.

- Ehdottomasti suosittelisin Galaxo Oy:tä yritykselle, joka miettii myymälänäyttöjärjestelmän hankkimista omaan toimintaansa. Järjestelmä on hyvä ja toimittaja erinomainen, Markus Rintala toteaa lopuksi.

 


Anna Tuorila

Jaa Facebookissa

 Galaxo Oy, Kauppurienkatu 23, 90100 Oulu
myynti@galaxo.fi, tuki@galaxo.fi, vaihde +358 (0)8 375 900, fax +358 (0)8 375 902
Y-tunnus: 1075471-1

Yhteystiedot  | Käyttöehdot

 GALAXO® on rekisteröity tuotemerkki Euroopassa.