30.11.2018

Reiman uudistuneissa myymälöissä on korkealaatuisia Digital Signage toteutuksia

Reiman uudistuneen myymälän Digital Signage toteutuksia
© Dig-it Digital & Intelligent

Reiman uuden konseptin myymälöissä digitaaliset infonäytöt vaikuttavat vahvasti visuaalisena viestin esittäjinä myymälöiden tunnelmaan, toimivat tuotteiden esittelyssä ja opastavat asiakkaita sopivan tuotteen valinnassa. Dig-it Digital & Intelligent on toteuttanut Reiman myymälöiden Digital Signage infonäytöt johon valittiin Galaxon järjestelmä.

Ensimmäinen uuden konseptin myymälä avattiin Espoon Isoon Omenaan kesällä 2017. Sen jälkeen konsepti on laajentunut myös Saksassa ja Norjassa sijaitseviin myymälöihin.

Kampanjaviestinnän toteutus eri maiden myymälöihin tehdään onnistuneesti GALAXO® Infochannel:lla

Kampanjoita ja tarjouksia voidaan julkaista nopeasti yksittäiseen näyttöön, koko myymälään, valtakunnallisesti ja kansainvälisesti tai niiden näkyvyys voidaan aikatauluttaa, jolloin näyttöjen sisältö päivittyy aikataulun mukaisesti oikeana ajankohtana.

Reiman uudistuneen myymälän tuotetietoa esittävä infonäyttö© Dig-it Digital & Intelligent

Sisällön julkaisemisessa huomioidaan erityisesti näytön fyysinen sijainti; myymälästä ulospäin näkyvä videoseinä esittää näyttävää sekä houkuttelevaa sesonkisisältöä, tuotetietoa jaetaan kunkin tuotekategorian hyllyn läheisyydessä ja kassan luona infonäytöllä ohjataan asiakkaita myös muihin Reiman kanaviin ja palveluihin.

 

Reima® on johtava lasten ulkoiluvaatemerkki. Kankaanpäässä vuonna 1944 perustettu Reima Oy työllistää noin 340 henkeä. Yrityksen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 85 M €. Reiman tuotteista yli 80 % myydään ulkomaille yli 70 eri maahan. Reiman missiona on taata lapsille vapaus liikkua ja leikkiä ulkona säästä riippumatta. Reima®-tuotteiden suunnittelun perustana ovat toiminnallisuus, turvallisuus ja innovatiivisuus sekä raikas suomalainen design. Vaatteita arvioi maailman rehellisin ja säälimättömin testaustiimi: lapset.
Tutustu tarkemmin Reima Oy

Jälleenmyyjämme toteuksessa on Dig-it Digital & Intelligent
Lue tarkemmin toteutuksesta


Galaxo Oy on vuonna 1996 perustettu digikanavien ja -sisältöjen asiantuntija. Yli 22 vuoden ajan olemme kasvattaneet asiantuntijuuttamme yhdessä kumppaneidemme kanssa, innovoimalla ja kehittämällä uusia tuote- ja palvelukonsepteja asiakkaidemme käyttöön. GALAXO® -tuotteiden ominaisuudet on aina rakennettu asiakkaamme viestin ehdoilla. Kantavana ajatuksenamme on koko ajan ollut myös, että emme myy mitään, mitä asiakkaamme ei tarvitse, mistä asiakkaamme ei hyödy.

Digitaalisen viestinnän mahdollisuuksien ja käyttötapojen jatkuvasti kehittyessä ja muuttuessa on GALAXO® -tuotteiden monikanavaisuus ja ylivoimainen liitettävyys asiakkaallemme tae siitä, että viesti menee perille helposti, tehokkaasti ja oikeaan aikaan - vielä vuosienkin kuluttua. Kumppaneinamme tässä työssä ovat useat sisällöntuottajat, ohjelmistotalot ja markkinoiden johtavat ammattinäyttö- ja päätelaitevalmistajat.

GALAXO® on yrityksellemme rekisteröity tuotemerkki Euroopassa

 

Kysy lisää

Sähköposti

myynti@galaxo.fi