28.09.2017

GALAXO® Infochannel palvelupistenäytöt parantavat asiakaskokemusta Oulu10:ssä


Oulu 10:ssä asiakaspalvelupisteissä otettiin käyttöön infonäytöt parantamaan palvelukokemusta. Asiakaspalvelutiskillä on monesti vähän tilaa ja palvelutyön tukena usein erilaisia paperisia tai laminoituja esitteitä, joiden siistinä ja ajantasaisina pitäminen on työlästä. Infonäyttö tarjoaa oivan välineen välittää informaatio perille ja sisältö on helppo pitää ajantasaisena.

Näytöiksi Oulu 10:ssä valikoituivat 10" Samsung DB10E TPOE -infonäytöt, sillä näyttö on pienikokoinen ja sen vuoksi myös helposti sijoitettavissa asiakaspalvelupisteeseen. POE -teknologia näytössä viimeistelee siistin asennuksen, sillä näytölle ei tarvita erillistä virtajohtoa vaan infonäytön tarvitsema sähkö voidaan syöttää verkkojohtoa pitkin.

Ketterä asiantuntija Monetra Oy osaa tarjota täsmäratkaisut kaikkiin kuntien tarpeisiin. Monetra Oy onkin kuntatoimijan luottokumppani, joka vastaa Oulun kaupungin asiontipalveluista Oulu10:ssä. Oulu10-palvelut tarjoaa neuvontaa ja ohjausta kaikkiin Oulun kaupungin palveluihin liittyen monikanavaisesti ja useassa palvelupisteessä.

Galaxo Oy on vuonna 1996 perustettu sähköisten informaatiokanavien asiantuntija. Kehitämme asiantuntijuuttamme yhteistyössä kumppaneidemme kanssa, innovoimalla ja kehittämällä uusia tuote- sekä palvelukonsepteja Asiakkaidemme käyttöön. Tarjoammekin näin Asiakkaillemme parhaat laite-, järjestelmä- ja palvelukokonaisuudet erilaisista verkkopalveluista lähtien aina info- ja kosketusnäyttöratkaisuihin asti.

Lisätietoja:
Anu Toljamo
044 551 5148
anu.toljamo@galaxo.fi

 

 

Kysy lisää

Sähköposti

myynti@galaxo.fi