Digitaaliset infonäytöt otettiin kauppakeskus Valkean suunnitteluprojektissa huomioon osana keskuksen sisustusta ja brändinrakennusta. GALAXO® Infochannel -järjestelmä valittiin digitaalisten esitysten kanavaksi kauppakeskuksen tehokkaaseen ja moderniin tapaan mainostaa ja tiedottaa asiakkaille. Infonäytöt ovat myös inspiroiva elementti asiakaskokemuksen vahvistamisessa.
GALAXO® info- ja mainosnäyttöjen avulla hallitaan kauppakeskus Valkean tapahtuma- ja brändiviestintää sekä tarjous- ja kampanjasisältöjä. Valkean kävijäopastus on toteutettu kosketusnäyttöpalveluna keskukseen sijoitetuissa näyttöpyloneissa. Opastepalvelusta asiakas löytää helposti eri kerroksissa olevien kauppojen, palveluiden, ravintoloiden sekä kahviloiden sijainnin sekä kunkin yrityksen tarkemmat tiedot, kuten aukioloajat. Kesäkadun LED-videoseinää voidaan kauppakeskusviestinnän lisäksi hyödyntää myös monipuolisten tapahtumien esityskäyttöön.
Sisällön tekeminen merkittäväksi ja näkyväksi sitouttaa asiakkaat myös kauppakeskuksen brändiin. GALAXO® Infochannel tukee kauppakeskus Valkean digitaalisen sisällön luomista, hallintaa ja jakelua. Luomalla kohdennettuja ja vaikuttavia viestejä, jotka käsittelevät ostajien tarpeita, voidaan kauppakeskuksen ympäristössä vaikuttaa kuluttajan ostopäätöksiin.
Anna Tuorila