16.06.2016

Kauppakeskus Valkea on kokemuskeskus monikanavaiselle kuluttajalle

Digitaaliset infonäytöt otettiin kauppakeskus Valkean suunnitteluprojektissa huomioon osana keskuksen sisustusta ja brändinrakennusta. GALAXO® Infochannel -järjestelmä valittiin digitaalisten esitysten kanavaksi kauppakeskuksen tehokkaaseen ja moderniin tapaan mainostaa ja tiedottaa asiakkaille. Infonäytöt ovat myös inspiroiva elementti asiakaskokemuksen vahvistamisessa.

GALAXO® info- ja mainosnäyttöjen avulla hallitaan kauppakeskus Valkean tapahtuma- ja brändiviestintää sekä tarjous- ja kampanjasisältöjä. Valkean kävijäopastus on toteutettu kosketusnäyttöpalveluna keskukseen sijoitetuissa näyttöpyloneissa. Opastepalvelusta asiakas löytää helposti eri kerroksissa olevien kauppojen, palveluiden, ravintoloiden sekä kahviloiden sijainnin sekä kunkin yrityksen tarkemmat tiedot, kuten aukioloajat. Kesäkadun LED-videoseinää voidaan kauppakeskusviestinnän lisäksi hyödyntää myös monipuolisten tapahtumien esityskäyttöön.

Sisällön tekeminen merkittäväksi ja näkyväksi sitouttaa  asiakkaat myös kauppakeskuksen brändiin. GALAXO® Infochannel tukee kauppakeskus Valkean digitaalisen sisällön luomista, hallintaa ja jakelua. Luomalla kohdennettuja ja vaikuttavia viestejä, jotka käsittelevät ostajien tarpeita, voidaan kauppakeskuksen ympäristössä vaikuttaa kuluttajan ostopäätöksiin.

 


Anna Tuorila

Kysy lisää

Sähköposti

myynti@galaxo.fi